Sława Mickiewicz


Trener | Coach | Konsultant

Szkoliła, doradzała m. in dla:


Lukas Bank, Credit Agricole Bank Polska, VB Leasing Polska, Cyfra +, DSA Financial Group, T.U. Allianz Życie Polska, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, Europejski Fundusz Leasingowy, PKN Orlen, TiM, Prima Moda, Biomedica, Łódzka Spółka Infrastrukturalna, Grecos Holiday, J.W. Construcstion Holding, CPP Prema, Elektrobudowa, Dr Zdrowie, Kazar Footwear, Nextbike Polska, Ambra, Micros Fidelio, SCA, Peklimar, Unilever / Sodexo

Wiedza i kompetencje


  • Absolwentka wrocławskiej Akademii Ekonomicznej - Zarządzanie i Marketing, specjalizacja: Zarządzanie przedsiębiorstwem oraz Zarządzanie kadrami
  • Absolwentka Szkoły Trenerów Zarządzania przy Stowarzyszeniu Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK oraz Akademii Mistrzów Treningu (VI The European Qualifications Framework)
  • Certyfikowany Konsultant metodyki i narzędzia "Indywidualny Profil Motywacyjny" wg. prof. Stevena Reiss'a (Reiss Motivation Profile® Master in Poland), FRIS® i IP 121
  • Posiada certyfikat: Profesjonalny Menedżer Szkoleń, Profesjonalny Menedżer Kompetencji, Konsultant Rozwoju Organizacyjnego ADVISO, Licencjonowana Konsultantka "Insight Discovery", Członkini Polish Society of Training and Development
  • Współzałożyciel Grupy Rozwoju Konsultantów SKiTZ MATRIK

Doświadczenie i osiągnięcia


  • 13 letnie doświadczenie w pracy trenerskiej, konsultantka zarządzania i rozwoju organizacyjnego; w Certes od 2013 r. odpowiada również za wsparcie merytoryczne projektów rozwojowych
  • Opiekun merytoryczny cyklu konferencji "Wdrożenia HR, które mają sens..."
  • 8 lat doświadczenia w rozwoju kompetencji ponad 800 Pracowników oraz Trenerów wewnętrznych Contact Center Lukas Banku, a także Pracowników Call Center Europejskiego Funduszu Leasingowego (infolinia, obsługa, telemarketing, windykacja). Odpowiedzialność za szkolenia i rozwój kompetencji kilkudziesięciu menedżerów średniego i wyższego szczebla w Organizacji. Współtworzenie polityki HR, transfer know-how oraz tworzenie narzędzi wsparcia sprzedaży i obsługi Klientów dla Pracowników sieci sprzedaży w całej Polsce

Specjalizacja

Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących obszarów HR:

  • Projektowanie Programów Rozwoju dla pracowników oraz wdrożeń procesów HR m.in. zarządzania wiedzą w organizacji, programy talentów i mentorów, AC/DC
  • Komunikacja i współpraca w zespole. Potencjał w zespole
  • Doskonalenia jakości obsługi Klientów
  • Telemarketing/ Telefoniczna obsługa Klienta
  • Rozwój kompetencji menedżerskich
  • Szkolenia indywidaulne - efektywność osobista
  • Treningi dla trenerów, HR Bussines Partner
  • Sesje coachingowe